top of page
  • Facebook
  • Instagram
  • TIK Tok

FAQ

Najczęściej zadawane pytania, którymi bombardujecie nas przez telefon. Zanim się z nami skontaktujesz, zobacz czy tutaj nie znajdziesz odpowiedzi na nurtujące Cię kwestie.

Image by Emily Morter
  • Czy w pokoju będzie aktor?
    Niewykluczone. W “Nieznajomych” gwarantowane.
  • Czy możemy prosić o wersję bez aktora / z aktorem?
    Udział aktora lub jego brak jest ważnym elementem scenariusza, który Wam prezentujemy i nie przewidujemy w nim zmian.
  • Czy będzie strasznie?
    Jeżeli jest to horror lub thriller - tak. W przypadku pozostałych kategorii - raczej nie.
  • Czy możemy mniej strasznie?
  • Mam poniżej 16/18 lat. Mogę wejść?
    Tak. Jeżeli w twojej grupie jest osoba spełniająca wymagania wiekowe, możesz wejść z nią. W innym przypadku potrzebna będzie zgoda opiekuna prawnego. Kategoryczny zakaz wstępu osobom poniżej 12 roku życia.
  • Jestem w ciąży. Mogę przyjść?
    Gratulacje! Jeżeli oznaczenie pokoju mówi, że nie - to nie.
  • O której musimy przyjść?
    Prawdopodobnie wpuścimy was do lokalu dokładnie o umówionej godzinie. Pamiętajcie jednak, że zdecydowanie lepiej być 5 minut wcześniej, niż się spóźnić! Tak, spokojnie, będzie czas na wycieczkę do toalety.
  • Chciałbym zmienić termin/anulować rezerwację. Co teraz?
    Prosimy o kontakt telefoniczny. Zmiany w rezerwacjach można dokonywać bezpłatnie do 24h przed umówioną wizytą. W przeciwnym wypadku jesteście zobowiązani do zapłaty za pokój, nawet jeżeli na niego nie przyszliście/przyjdziecie.
  • Kupuję pokój komuś w prezencie. Jak zrobić to dobrze?
    Wpisując dane przy rezerwacji pamiętaj, aby wpisać dane osoby, dla której jest to prezent. Jeżeli chcesz być osobą z którą ewentualnie będziemy się kontaktować, wpisz dane osoby która się w pokoju w komentarzu (np. “To jest prezent. Do pokoju przyjdzie Jan Nowak.”).
  • Zarezerwowałem/am pokój na 3 osoby, a będzie nas 4. Czy to problem?
    Nie! Oczywiście, jeżeli liczba osób nadal mieści się w limicie dla danego pokoju.
  • Czy można fakturę?
    Można. Zaznacz odpowiednią opcję przy rezerwacji i uzupełnij dane do faktury. Jeżeli zapomniałeś to zrobić skontaktuj się z nami telefonicznie. Faktura przyjdzie mailem. Nie, nie możemy wystawić faktury na usługi gastronomiczne czy inne rzeczy niezwiązane z naszą działalnością.
  • Czy możemy przyjść w więcej osób niż wskazuje limit?
    Niestety nie. Limity pokazane na stronie nie są do negocjacji.
  • Jest tam u was gdzie zaparkować?
    Nie. Należy skorzystać z parkingu miejskiego lub parkingów prywatnych znajdujących się w centrum miasta.
  • Spóźnimy się. Co teraz?
    W przypadku jakiegokolwiek spóźnienia prosimy o informację telefoniczną. Jeżeli jest to niewielkie spóźnienie (do 5 minut) jedyną karą będzie prawdopodobnie wrogie spojrzenie Mistrza Gry. Przyjście z większym opóźnieniem może skutkować ucięciem czasu gry. W przypadku pojawienia się z 15 minutowym opóźnieniem, gra nie może być przeprowadzona.
  • Macie jakieś vouchery?
    Mamy. Zadzwoń.
  • Czy możemy zorganizować u was wieczór panieński/kawalerski?
    Niestety nie. Z doświadczenia wiemy, że tego typu imprezy nie odbywają się bez udziału alkoholu, którego my w pokojach nie tolerujemy.
  • Hejka! Mój dział chciałby się wybrać do was na pokoje w ramach integracji. Możemy wpaść?
    Witam, tak, możecie. Żeby uniknąć fakapu prosimy o fonkoll. Pozdrawiamy Ekipa Continuum
bottom of page